התכנים דיברו אליכם ואתם רוצים להבין איך אפשר לעבוד איתי?
קיימות חמש דרכים לעשות זאת:
1) הרשמה לאתר וקבלת תכנים, סדנאות והרצאות חינמיים על בסיס קבוע.
ברישום פשוט תקבלו גישה מיידית לקורס תקשורת מקרבת בן 9 שיעורים במיילים.
בנוסף תהיו חלק מרשימת התפוצה שלי ותוכלו לקבל תכנים מעשירים באופן קבוע :
מאמרים, הרצאות מצולמות וסדנאות מוקלטות.
בדרך זו אין אותיות קטנות או עלויות. תוכלו להמשיך בה כמה שתרצו.
לעולם לא אעשה שימוש שאינו ראוי בכתובת המייל שלכם.
בכל רגע נתון תוכלו להסיר את עצמכם מהרשימה.
אני ממליץ לכם להתחיל בדרך זו ולהתקדם לאחת הדרכים האחרות רק לאחר מכן.
2) תהליך ליווי/אימון אישי פנים אל פנים וטלפוני.
זהו תהליך אישי 1:1 שבד"כ נותן מענה לאחד או יותר מהכיוונים הבאים:
– השגת מטרה מסוימת או פתרון בעיה חשובה. (לדוגמא: פתרון קונפליקט עם אדם מסוים, מציאת איזון שחשוב לך, לקיחת החלטה חשובה)
– תהליך ליווי אישי לדרך או לתקופה. הדגש בתהליך זה הינו על תמיכה באדם ובתהליך, חיזוק משאבים קיימים, יצירת בהירות ומתן מענה לצרכים השונים שעולים. מתאים לתקופות אינטנסיביות וטעונות במיוחד או לתהליך שצריך את זמן ההבשלה שלו ושקשה לייצר עבורו את המרחב בלחץ היום-יום. (לדוגמא: התמודדות עם מחלה במשפחה, כניסה לתפקיד חדש ומאתגר, מעברי קריירה, גיבוש והוצאה לפועל של חזון אישי)
– פיתוח מיומנות ויכולות חשובות בתחומים הבאים: תקשורת בינאישית אפקטיבית, הקשבה, מערכות יחסים, פיתוח קריירה.
תהליך הליווי האישי מכוון לעבודת 1:1 צמודה לאורך זמן ומטרתו להוביל לשינוי חיצוני (תוצאות נראות לעין) ו/או פנימי (תחושה סובייקטיבית) בתחומים חשובים עבורך, בקצב שלך, באינטימיות ובדיסקרטיות.
3) הזמנת הרצאה חד פעמית לחברה או לארגון שלכם.
ההרצאות הם בתחומי תקשורת בינאישית אפקטיבית, הקשבה, ניהול קונפליקטים, בניית מערכות יחסים ופיתוח עובדים.
משך הרצאה ממוצעת כשעה עד שעה וחצי.
ההרצאות מוכוונות לקהל מגוון (כגון כל עובדי החברה/המחלקה) או ממוקדות בקהל מסוים (כגון כל המנהלים בארגון)
מטרת ההרצאה הינה להגביר מודעות, לגרות מחשבה, להעשיר, לרגש ולעורר השראה. "לפתוח את התיאבון".
במקרים מסוימים ההרצאה מהווה אירוע חד פעמי.
במקרים אחרים זוהי דלת כניסה ברמה אישית או ארגונית לתהליך עמוק יותר.
אנשי משאבי אנוש, חברות וארגונים מסוימים בוחרים להתחיל את שיתוף הפעולה איתי באמצעות הרצאה חד פעמית המאפשרת "לגשש את דופק החברה" לגבי הנושא המסוים ומשם להמשיך עפ"י עניין או צורך.
4) סדנת עומק או תהליך מתמשך לפיתוח מיומנויות ולפתרון בעיה כואבת וחשובה בחברה או בארגון
אפשרות זו נעה בין סדנה חד פעמית של חצי יום או יום שלם לבין סדרת סדנאות או תהליך עומק בחברה.
מומלץ להתמקד בפתרון בעיה מסוימת או בפיתוח מיומנויות חשובות בארגון.
לדוגמא: תיקון מערכות היחסים בקרב צוות הנהלה, פיתוח יכולות תקשורת אפקטיבית למנהלים, פיתוח יכולות הקשבה אמפטית למחלקות שירות וקשרי לקוחות, שימור ופיתוח עובדים.
באופן טבעי, אלו בד"כ תהליכים מורכבים ויקרים יותר. כך גם פוטנציאל ההשפעה שלהם (לטוב ולרע).
אני ממליץ לחשוב עליהם רק לאחר שיש בינינו היכרות מסוימת + חיבור לתכנים שלי + חיבור אלי כאדם וכאיש מקצוע.
5) השתתפות בסדנה או קורס שלי הפתוחים לקהל הרחב (מתפרסמים מדי פעם).
אחת לתקופה, במקביל לתהליכים האישיים ולעבודה עם חברות וארגונים, אני פותח סדנה חד פעמית או קורס בן מספר מפגשים לקהל הרחב.
אתם מוזמנים לעקוב אחר הפרסומים, להצטרף לאירועים המתאימים לכם, או לתאם איתי סדנה/קורס לקבוצה קיימת שלכם.
**********
מתלבטים? לא בטוחים? רוצים עוד פרטים או לחשוב ביחד ?
מוזמנים ליצור קשר באמצעות טופס צור קשר שבאתר ואחזור אליכם בקרוב.